четверг, 5 декабря 2013 г.

animated-flower-image-0005      მოგესალმებით...

 

        უღრმესი მადლობა, რომ დაინტერესდით და შემოიხედეთ.  ჩემი პორტფოლიო აწყობის რეჟიმშია. სწორედ ამიტომ აქ განთავსებული მასალები სრულყოფილი არ არის. ამასთან, როგორც მოგეხსენებათ, მასწავლებლის საქაღალდე დინამიური დოკუმენტია და მუდმივ ცვლილებებს, შევსებას საჭიროებს... გთხოვთ, გადაათვალიეროთ, განმსაჯოთ და შენიშვნები დამიტოვოთ. თუკი რამე არ მოგეწონათ, კრიტიკასაც ნუ დაიშურებთ....პატივისცემით  ნათია კურტანიძე


     ეს მე ვარ, ჩემი მოსწავლის თვალით დანახული...ყველა ფოტოს მირჩევია, სწორედ ამიტომ დავდე პირველივე გვერდზე :)


სარჩევი

1.  მასწავლებლებო!
2.  ბიოგრაფიული მონაცემები (cv) / დოკუმენტები;
3. ცოტა რამ ჩემ შესახებ;
4.  პროფესიული განვითარება;
5.  ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა;
6.  წლიური სასწავლო კურსის პროგრამა;
7.  სამოდელო და ინტეგრირებული გაკვეთილები;
8.  ყოველდღიური გეგმის რამდენიმე ნიმუში;
9.   საგაკვეთილო პროცესის ამსახველი ფოტოები;
10.  ჩემი  პროექტები;
11.  პროექტი ,,წიგნი სიყვარულია";
12.  პროექტ ,,ისუნთქე O2"-ის ფარგლებში ჩატარებული გაკვეთილები;
13. სტატია;
14. შეფასების რუბრიკები;
15.  თვითშეფასება;
16. ჩემ მიერ შექმნილი რესურსები;
17.  კომუნიკაცია მშობლებთან;
18. INTEL-ის სასწავლო კურსი;
18. არაფორმალური განათლება;
19.  ეს ისე..
20. აი, ასეთი შეფასებისთვის მართლა ღირს ცხოვრება;
21.  სასარგებლო ბმულები;
22.  ფოტოგალერეა.



13 комментариев:

  1. მშვენიერი პორტფოლიოა , ნათია, ყოჩაღ , ბევრი გიმუშავია !!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. tqvengan aseti shefaseba chemtvis dzalze mnishvnelovania,radgan gadavirie,tqveni portfolio rom vnaxe. ai,eg aris martla mushaoba :) .rac sheexeba chems portfolios,awyobis rejimshia,bevri ram ar vici, vwvalob, aranairi treningi amis shesaxeb ar maqvs gavlili :(.

      Удалить
  2. როგორ მიხარია, შენ რომ ახმაურებ ამ ქვეყანას. დიდხანს სიცოცხლეს და წარმატებებს გისურვებ. შენ საუკეთესოთა შორის ერთ-ერთი საუკეთესო მასწავლებელი ხარ - უამრავი იდეის გენერატორი და მასწავლებელთა ელიტის წარმომადგენელი. გენაცვალე შენ. ღმერთმა მრავალი სასიკეთო საქმე გაგაკეთებინოს

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. გმადლობ, მაია. შენი რჩევების და გამოცდილების გაზიარების წყალობით ვაღწევ არაერთ წარმატებას.

      Удалить
    2. აი, ახლა რომ შევხედე შენს გვერდს რამდენიმე წლის შემდეგ, გეტყვი, რომ უამრავი საინტერესო იდეა მომაწოდე თავად, მინდა რაღაცები გავიზიარო შენგან. წარმატებები კიდევ ერთხელ, რომ მეც წარმატებული ვიყო შენთან ერთად. გკოცნი.

      Удалить
  3. ძალიან მომეწონა თქვენი პორტფოლიო, მე დაწყებითებს არ ვასწავლი, მაგრამ ვხედავ დიდია თქვენი შრომა და შედეგიც გაქვთ.მე არც მიცნობთ, მაგრამ მინდოდა ჩემი სიმპატიები გამომეხატა.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. უღრმესი მადლობა, მიხარია,რომ მოგეწონათ. წარმატებებს გისურვებთ.

      Удалить
  4. აღფრთოვანებული ვარ თქვენით, იშვიათი მასწავლებელი ბრძანდებით!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. დიდი მადლობა. აბსოლუტურად ჩვეულებრივი მასწავლებელი ვარ. წარმატებები თქვენ 😊

      Удалить
  5. შენ საუკეატესო ხარ! ამოუწურავი ენერგიისა და რესურსის პატრონი!მიყვარხარ!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. დიდი მადლობა, ნონა, თავად ხარ მშრომელი და დაუღლელი მასწავლებელი, ამიტომ აფასებ სხვის შრომასაც .

      Удалить
  6. Этот комментарий был удален администратором блога.

    ОтветитьУдалить